Wednesday, September 7, 2016

დღე მესამე

დღეს  განვიხილეთ:  პროექტის  დაგეგმვისას  გასათვალისწინებელია  მოსწავლის  მოტივაცია,  ინტერესები,  რაც  კავშირში  უნდა  იყოს  სახელმწიფო  დაკვეთასთან,  სტანდარტთან,  ეს  ყველაფერი  კი   კავშირში  უნდა  იყოს  21-ე  საუკუნის  უნარებთან.
   
  განვიხილეთ  განახლებული  ბლუმის  ტაქსონიომიის  სიტყვები-ზმნების  კლასიფიკაცია.  აქ  ჩამოთვლილი  ზმნები  საშუალებას  მოგვცემს  ადვილად  შევარჩიო  დავალება,  აგრეთვე  გამოგვადგება  პროექტის  მიზნების  გაწერაში.

  გავეცანით  მიმართულების  მიმცემ  საკვანძო  კითხვებს.  შევადარეთ,  რა  განსხვავებაა  ზოგად,  თემატურსა  და  შინაარსობრივ  კითხვას  შორის.  სიღრმისეულად  განვიხილეთ  და  პრაქტიკულად  შევასრულეთ  დავალებები.უნდა  გავითვალისწინოთ,  რომ  ზოგად  კითხვაში  არ  გამოვიყენოთ  ზმნა,  რომელიც  პროექტის  სათაურშია.

  უკვე  მებადება  იდეები,  როგორ  დავგეგმო  საინტერესო  პროექტი.
.

No comments:

Post a Comment